Visiems žiūrovams
KP13: Snieguolė
KP13: Snow White (2013)
Žanras: Nenurodyta
Sukurta: Ispanija, Prancūzija
Platintojas: Kino pavasaris
Kino teatruose nuo: 14.03.2013
Trukmė: 1h 45 min
Cenzas: Visiems žiūrovams

KINO PAVASARIS 2013.

PROGRAMA: Kritikų pasirinkimas.

Filmas „Artistas“ tapo meilės laišku nebyliojo Holivudo kino epochai. Pablo Bergerio „Snieguolė“ – tai duoklė jausmingam nebyliojo Europos kino žanrui – melodramai. Perkeldama brolių Grimmų pasaką į romantiškus 1930-uosius Ispanijoje, ši įtraukianti nespalvota P. Bergerio juosta pasitelkia nebyliojo kino ekspresiją, kad perteiktų auksinę torerų epochą. Mūsų Snieguolė yra jaunoji Karmen – kadaise garsaus matadoro Antonio Villaltos dukra. Jis buvo suluošintas ringe ir dabar gedi per gimdymą mirusios žmonos. Jo dukrą Karmen užaugino flamenko šokusi jos močiutė, tačiau merginos tironiška pamotė Enkarna sukėlė daug skausmo. Prieš šios klastingos moters keršto planą, sužlugdžiusį Karmen tėvą, šis dukrą slapčia spėjo išmokyti kautis su buliais. Žinodama, kad jai gresia mirtinas pavojus, Karmen pabėga nuo pamotės ir prisijungia prie keliaujančios nykštukų torerų trupės. Koridoje Snieguole pasivadinusi Karmen sulaukia šlovės.

Režisierius / Director: Pablo Berger

Scenarijaus autorius / Screenwriter: Pablo Berger

Pagrindiniai aktoriai / Principal Cast: Maribel Verdú, Daniel Giménez Cacho, Macarena García, Ángela Molina, Sofía Oria

Operatorius / Cinematographer: Kiko de la Rica

Montažas / Editor: Fernando Franco

Kompozitorius / Music: Alfonso de Vilallonga

Prodiuseris / Producer: Ibon Cormenzana, Jerome Vidal, Pablo Berger

Kalba / Language: nebylus / silent

Subtitrai / Subtitles: lietuvių, anglų / Lithuanian, English

Apie režisierių.

Pablo Bergeris (gim. 1963 m. Bilbao, Ispanijoje).

„Mama“ (1988, trumpametražis), „Toremolinas 73“ (2003), „Snieguolė“ (2012, „Kino pavasaris“).

Synopsis.

If "The Artist" is a love letter to the heyday of Hollywood silent cinema, then Pablo Berger’s "Blancanieves" is an homage to the sumptuous European silent melodrama. Relocating the Grimm fairy tale to a romantic vision of 1920s Spain and working in atmospheric black and white, Berger takes full advantage of the silent film’s expressive potential to depict the golden age of toreros with gory, Goyaesque violence. Young Carmen is our Snow White, daughter of once-renowned matador Antonio Villalta, crippled in the ring and grieving for his wife, who died during childbirth. We are given a swift and fiery account of Carmen’s upbringing by her flamenco dancer grandmother, her torment at the hands of her tyrannical stepmother Encarna and her secret schooling in the art of bullfighting by her father, just before his malicious new wife enacts a terrible revenge on him. Knowing that she’s in mortal danger, Carmen escapes Encarna’s custody and joins a travelling troupe of bullfighting dwarves, eventually rising to fame in the corrida under the stage name Blancanieves.