KP14: Be pabaigos

KP14: No End

N13

Žanras

Retrospektyva: Solidarumo judėjimas kine

Filmo trukmė

1val. 45min.

19-asis Tarptautinis kino festivalis KINO PAVASARIS 2014

RETROSPEKTYVA: SOLIDARUMO JUDĖJIMAS KINE

Režisierius / Director: Krzysztof Kieślowski

Scenarijaus autoriai / Screenwriters: Krzysztof Kieślowski, Krzysztof Piesiewicz

Pagrindiniai aktoriai / Principal Cast: Grażyna Szapołowska, Maria Pakulnis, Aleksander Bardini, Mieczyslaw Labrador, Artur Barciś, Danny Webb, Jerzy Radziwilowicz, Michal Bajor

Operatorius / Cinematographer: Jacek Petrycki

Montažas / Editor: Krystyna Rutkowska

Kompozitorius / Music: Zbigniew Preisner

Prodiuseris / Producer: Ryszard Chutkowski

Kalba / Language: lenkų / Polish

Subtitrai / Subtitles: lietuvių, anglų / Lithuanian, English

Aprašymas

Filmo dėmesio centre – moteris, bandanti susitaikyti su staigia vyro mirtimi. Jos sutuoktinis Antekas buvo vienas iš keleto teisininkų, sutikusių imtis politinės bylos komunistinėje Lenkijoje. Sutuoktiniui mirus, ji ieško naujo advokato, kuris perimtų paskutinę Anteko bylą – imtųsi ginti už streiko organizavimą į kalėjimą pasodintą darbininką. Kai Ulia suveda darbininko žmoną su Anteko mokytoju ir gerbiamu advokatu Labradoru, moterį ima persekioti paslaptingi ženklai. Ji įtiki, jog jos miręs vyras bando ją įspėti apie netinkamą pasirinkimą. 

Synopsis

"No End" focuses on the story of a woman coping with the sudden death of her husband. Antek was one of the few lawyers willing to take on political cases in a period of enforced martial law. Upon his unexpected death, Antek's wife Ulla struggles to cope with her grief, but eventually takes on the task of finding another attorney to take over one of her husband’s cases and defend a man jailed for leading a labor strike. After connecting a colleague from Antek’s past with the prisoner’s wife, a series of mysterious signals make Ulla believe that Antek is warning her about the man chosen to replace him.

Režisierius

Krzysztofas Kieślowskis (Lenkija)

„Kino mėgėjas“ (1979), „Be pabaigos“ (1985, „Kino pavasaris“),„Atsitiktinumas“ (1987), „Trumpas filmas apie žudymą“ (1988), „Trumpas filmas apie meilę“ (1988), „Dvigubas Veronikos gyvenimas“ (1991), „Trys spalvos. Mėlyna“ (1993), „Trys spalvos. Balta“ (1994), „Trys spalvos. Raudona“ (1994).

Director 

Krzysztof Kieślowski (Poland)

"Camera Buff" (1979), "No End" (1985, "Kino pavasaris"), "Blind Chance" (1987), "A Short Film About Killing" (1988), "A Short Film About Love" (1988), "The Double Life of Véronique" (1991), "Three Colors: Blue" (1993), "Three Colors: White" (1994), "Three Colors: Red" (1994).

Žanras

Retrospektyva: Solidarumo judėjimas kine

Filmo trukmė

1val. 45min.

19-asis Tarptautinis kino festivalis KINO PAVASARIS 2014

RETROSPEKTYVA: SOLIDARUMO JUDĖJIMAS KINE

Režisierius / Director: Krzysztof Kieślowski

Scenarijaus autoriai / Screenwriters: Krzysztof Kieślowski, Krzysztof Piesiewicz

Pagrindiniai aktoriai / Principal Cast: Grażyna Szapołowska, Maria Pakulnis, Aleksander Bardini, Mieczyslaw Labrador, Artur Barciś, Danny Webb, Jerzy Radziwilowicz, Michal Bajor

Operatorius / Cinematographer: Jacek Petrycki

Montažas / Editor: Krystyna Rutkowska

Kompozitorius / Music: Zbigniew Preisner

Prodiuseris / Producer: Ryszard Chutkowski

Kalba / Language: lenkų / Polish

Subtitrai / Subtitles: lietuvių, anglų / Lithuanian, English

Aprašymas

Filmo dėmesio centre – moteris, bandanti susitaikyti su staigia vyro mirtimi. Jos sutuoktinis Antekas buvo vienas iš keleto teisininkų, sutikusių imtis politinės bylos komunistinėje Lenkijoje. Sutuoktiniui mirus, ji ieško naujo advokato, kuris perimtų paskutinę Anteko bylą – imtųsi ginti už streiko organizavimą į kalėjimą pasodintą darbininką. Kai Ulia suveda darbininko žmoną su Anteko mokytoju ir gerbiamu advokatu Labradoru, moterį ima persekioti paslaptingi ženklai. Ji įtiki, jog jos miręs vyras bando ją įspėti apie netinkamą pasirinkimą. 

Synopsis

"No End" focuses on the story of a woman coping with the sudden death of her husband. Antek was one of the few lawyers willing to take on political cases in a period of enforced martial law. Upon his unexpected death, Antek's wife Ulla struggles to cope with her grief, but eventually takes on the task of finding another attorney to take over one of her husband’s cases and defend a man jailed for leading a labor strike. After connecting a colleague from Antek’s past with the prisoner’s wife, a series of mysterious signals make Ulla believe that Antek is warning her about the man chosen to replace him.

Režisierius

Krzysztofas Kieślowskis (Lenkija)

„Kino mėgėjas“ (1979), „Be pabaigos“ (1985, „Kino pavasaris“),„Atsitiktinumas“ (1987), „Trumpas filmas apie žudymą“ (1988), „Trumpas filmas apie meilę“ (1988), „Dvigubas Veronikos gyvenimas“ (1991), „Trys spalvos. Mėlyna“ (1993), „Trys spalvos. Balta“ (1994), „Trys spalvos. Raudona“ (1994).

Director 

Krzysztof Kieślowski (Poland)

"Camera Buff" (1979), "No End" (1985, "Kino pavasaris"), "Blind Chance" (1987), "A Short Film About Killing" (1988), "A Short Film About Love" (1988), "The Double Life of Véronique" (1991), "Three Colors: Blue" (1993), "Three Colors: White" (1994), "Three Colors: Red" (1994).