KP23: Stambus planas

KP23: Close-Up

N13

Žanras

PATI GRAŽIAUSIA APGAULĖ

Filmo trukmė

1val. 40min.

Irano kino meistras Abbasas Kiarostamis šį pusiau dokumentinį filmą sukūrė įkvėptas laikraščio antraštės: „Nusikaltėlis, apsimetęs garsiu kino režisieriumi Mohsenu Makhmalbafu, kvietė turtingą šeimą filmuotis. Tai buvo pretekstas apžiūrėti namus prieš apiplėšimą, tačiau nusikaltėlis buvo suimtas.“ Kiarostamis pakvietė visus šios istorijos dalyvius nusifilmuoti savo filme ir gavo leidimą pastatyti teisme dvi kameras. Viena jų jis bendru planu įrašė teismo procesą, kita stambiu planu ieškojo gilesnės tiesos. 

„Kertinis filmas Kiarostamio karjeroje įsitvirtinęs pasaulio geriausiųjų dvidešimtuke. Kartu jis yra reikšmingas dokumentas apie Naująjį Irano kiną – jo laimėjimus, vietą Irano visuomenėje bei režisieriaus statusą ir galią. Filmas taip pat ir apie tai, kas visada yra Irano kino pagrindas – humaniškas žvilgsnis į žmogų, filosofinis smalsumas ir nevienareikšmiškos moralinės dilemos, neturinčios aiškaus atsakymo, tačiau kviečiančios žiūrovą būti aktyviu jų liudytoju. „Kino pavasaryje“ jis randa stiprų atgarsį panašaus DNR Alice Diop filme „Sent Omeras“.“ (Aistė Račaitytė) 

Režisierė(-ius): Abbas Kiarostami

Aktoriai: Hosein Sabzian, Hassan Farazmand, Abolfazl Ahankhah, Mehrdad Ahankhah, Hushang Shahai, Mohsen Makhmalbaf

Kalba: persų

Subtitrai: lietuvių, anglų

Žanras

PATI GRAŽIAUSIA APGAULĖ

Filmo trukmė

1val. 40min.

Irano kino meistras Abbasas Kiarostamis šį pusiau dokumentinį filmą sukūrė įkvėptas laikraščio antraštės: „Nusikaltėlis, apsimetęs garsiu kino režisieriumi Mohsenu Makhmalbafu, kvietė turtingą šeimą filmuotis. Tai buvo pretekstas apžiūrėti namus prieš apiplėšimą, tačiau nusikaltėlis buvo suimtas.“ Kiarostamis pakvietė visus šios istorijos dalyvius nusifilmuoti savo filme ir gavo leidimą pastatyti teisme dvi kameras. Viena jų jis bendru planu įrašė teismo procesą, kita stambiu planu ieškojo gilesnės tiesos. 

„Kertinis filmas Kiarostamio karjeroje įsitvirtinęs pasaulio geriausiųjų dvidešimtuke. Kartu jis yra reikšmingas dokumentas apie Naująjį Irano kiną – jo laimėjimus, vietą Irano visuomenėje bei režisieriaus statusą ir galią. Filmas taip pat ir apie tai, kas visada yra Irano kino pagrindas – humaniškas žvilgsnis į žmogų, filosofinis smalsumas ir nevienareikšmiškos moralinės dilemos, neturinčios aiškaus atsakymo, tačiau kviečiančios žiūrovą būti aktyviu jų liudytoju. „Kino pavasaryje“ jis randa stiprų atgarsį panašaus DNR Alice Diop filme „Sent Omeras“.“ (Aistė Račaitytė) 

Režisierė(-ius): Abbas Kiarostami

Aktoriai: Hosein Sabzian, Hassan Farazmand, Abolfazl Ahankhah, Mehrdad Ahankhah, Hushang Shahai, Mohsen Makhmalbaf

Kalba: persų

Subtitrai: lietuvių, anglų