Naktis Brazilijoje. Žmogus kviečia policiją, nes jo kieme – nepažįstamas gyvūnas. Tačiau kas yra tikrasis įsibrovėlis? 1960 metais pastatyto modernistinio metropolio istorijos tamsioji pusė – žiaurūs iškeldinimai, miškų kirtimas ir laukinės faunos gyvenviečių suardymas. Dabar išvarytuosius galima sutikti prieglaudoje. 16 mm kamera siekia užmegzti ryšį su skruzdėdomis, ūdromis, vilkais, pelėdomis ir kapibaromis, o jų istorijas pasakoja biologai, veterinarai ir aplinkosaugininkai.
„Šis menininkės Anos Vaz kūrinys egzistuoja ir kaip instaliacija, ir kaip filmas. Nuo pat pirmų kadrų sutrikdoma aiški orientacijamieste. Žvilgsnis – veikiau pasimetusio ir mieste besiblaškančio gyvūno nei galingo vietos šeimininko – priverčia pasijusti nejaukiai, o kartais net prasikaltus prieš tuos, kuriuos stebi kaip lygiaverčius. Pokolonijinė ekologinė kritika čia skleidžiasi poetinės meditacijos ritmu.“ (Ignė Smilingytė)
Režisierė(-ius): Ana Vaz
Kalba: Brazilijos portugalų
Subtitrai: lietuvių, anglų
Naktis Brazilijoje. Žmogus kviečia policiją, nes jo kieme – nepažįstamas gyvūnas. Tačiau kas yra tikrasis įsibrovėlis? 1960 metais pastatyto modernistinio metropolio istorijos tamsioji pusė – žiaurūs iškeldinimai, miškų kirtimas ir laukinės faunos gyvenviečių suardymas. Dabar išvarytuosius galima sutikti prieglaudoje. 16 mm kamera siekia užmegzti ryšį su skruzdėdomis, ūdromis, vilkais, pelėdomis ir kapibaromis, o jų istorijas pasakoja biologai, veterinarai ir aplinkosaugininkai.
„Šis menininkės Anos Vaz kūrinys egzistuoja ir kaip instaliacija, ir kaip filmas. Nuo pat pirmų kadrų sutrikdoma aiški orientacijamieste. Žvilgsnis – veikiau pasimetusio ir mieste besiblaškančio gyvūno nei galingo vietos šeimininko – priverčia pasijusti nejaukiai, o kartais net prasikaltus prieš tuos, kuriuos stebi kaip lygiaverčius. Pokolonijinė ekologinė kritika čia skleidžiasi poetinės meditacijos ritmu.“ (Ignė Smilingytė)
Režisierė(-ius): Ana Vaz
Kalba: Brazilijos portugalų
Subtitrai: lietuvių, anglų
„Šis menininkės Anos Vaz kūrinys egzistuoja ir kaip instaliacija, ir kaip filmas. Nuo pat pirmų kadrų sutrikdoma aiški orientacijamieste. Žvilgsnis – veikiau pasimetusio ir mieste besiblaškančio gyvūno nei galingo vietos šeimininko – priverčia pasijusti nejaukiai, o kartais net prasikaltus prieš tuos, kuriuos stebi kaip lygiaverčius. Pokolonijinė ekologinė kritika čia skleidžiasi poetinės meditacijos ritmu.“ (Ignė Smilingytė)
Režisierė(-ius): Ana Vaz
Kalba: Brazilijos portugalų
Subtitrai: lietuvių, anglų