Filme pasakojama apie mūsų išgyvenamą vienatvės epidemiją. Šiandien, nepaisant to, kad galime laisviau mėgautis ir užsiimti seksu, turime daugiau problemų kurdami artimus santykius ir pamildami kitus žmones. Meilė, seksas ir pandemija yra apie keturis ryšius tarp žmonių. Stebime trijų moterų ir jauno vyro gyvenimus, kurie yra seksualiai laisvi ir kiek pro pirštus žiūri į monogaminius santykius. Prasidėjus koronaviruso pandemijai, pagrindiniai veikėjai gauna galimybę susitvarkyti savo gyvenimą. Jie supranta, kad nežinojo apie savo sielų ligą, kuria jie sirgo. Pandemijos šmėkla, kuri yra kūno liga, tampa galimybe pakeisti jų požiūrį į gyvenimą. Mums pristatomi keturi skirtingi požiūriai ir mes sužinome, ar keturi skirtingi žmonės pasinaudoja šiuo ypatingu metu atsiveriančia galimybe ir kaip ja pasinaudoja. Trims iš pagrindinių veikėjų nepavyksta pasikeisti. Tik vienas iš kovos išeina nugalėjęs.
Olga yra arši feministė, kuri nekenčia arabų dėl to, kad šie sudaiktina moteris. Ironiška, tačiau ji turi romaną būtent su tokiu vyru. Moteris tampa visiškai priklausoma nuo Bahos ir palieka savo partnerį Kamilą, su kuriuo ji yra susilaukusi vaiko. Kamilas negali pasiūlyti Olgai emocijų ir jausmų, kurių ji trokšta. Stebime, kaip užkietėjusi feministė virsta nuolankia moterimi. Olga visiškai pasimeta santykiuose su Baha ir leidžiasi visiškai užvaldoma kipriečio. Pandemijos metu ji nusprendžia išsiskirti su juo ir susitaikyti su savo buvusiu draugu. Deja, ji negali išsivaduoti iš destruktyvaus jausmo ir vėl grįžta į Bahos glėbį.
Kaja yra bulvarinio laikraščio apie įžymybes žurnalistė. Ji objektyvizuoja vyrus ir jos širdis šalta kaip ledas. Ji yra priklausoma nuo „Tinder“ ir nusprendžia parašyti istoriją apie populiarų meistriško viliojimo specialistą. Ji susitinka su juo ir pasinaudoja jų susitikimu, kad išsijuoktų iš jo žiniasklaidoje, dėl ko šis pateikia ieškinį. Bylos nagrinėjimo metu Kajos banko sąskaitą areštuoja teismo antstolis. Neviltyje esanti moteris apsimeta sutarusi su vyru viską baigti taikiai ir pora pasimyli. Pagrindinė veikėja pasinaudoja tuo, kas nutiko, ir apkaltina vyrą išžaginimu. Vyras sulaikomas ir savo kameroje nusižudo. Kaja savo asmeninę istoriją naudoja kaip priemonę populiarumui pasiekti, vaizduodama save kaip auką ir visiems pasakoja apie patirtą traumą tam, kad apsaugotų kitas moteris.
Bartas yra įprastas drovus jaunuolis, neturintis daug patirties su moterimis. Sutiktas striptizo šokėjas ragina jį prisijungti prie jų komandos. Bartas sutinka, bet sutikęs savo gyvenimo meilę Roksaną nustoja šokti klubuose ir užsiimti seksu už pinigus. Po to, kai jis pasipiršo savo merginai, jis sužino, kad ji yra išskirtinė mergina pagal iškvietimą, kuri darbo reikalais keliauja į užsienį. Jaunuolis įsiutęs. Barto nuomone, tobuli santykiai nutrūksta ir Bartas vėl pradeda propaguoti savo patvirkusį gyvenimo būdą.
Nora yra vieniša 48 metų fotografė, išgyvenanti vidutinio amžiaus krizę. Fotosesijos metu ji įsimyli Alfą – jaunuolį, kurį fotografavo. Norėdama daugiau laiko praleisti su juo, Nora nusprendžia paversti Alfą žvaigžde. Netrukus jie tampa pora, tačiau santykiai ilgai nesitęsia. Kai Alfas pajunta populiarumo skonį, jis išsivaduoja iš fotografės globos. Nora turi jo kompromituojančių nuotraukų, kurias paskelbus būtų galima sužlugdyti vyriškį. Ji nusprendžia to visgi nedaryti ir surengia parodą, kurioje demonstruoja nuotraukas, vaizduojančias gražiausias jos santykių su Alfu akimirkas. Nora įsitikinusi, kad daugiau niekada nepatirs nieko gražaus ir neras meilės. Tačiau paskutinė scena pakeičia visą žaidimą.
Amžiaus cenzas: N-18
Filmas lenkų kalba su lietuviškais subtitrais.
Režisierius: Patryk Vega
Vaidina: Anna Mucha, Zofia Zborowska, Michal Czernecki
DĖMESIO! Respiratorių dėvėjimas kino salėse yra PRIVALOMAS (nuo 6 m. amžiaus) viso seanso seanso metu, išskyrus geriant ir (arba) valgant, užkandžiaujant.