Žiūrovams nuo 16 metų
KP15: Pazolinis
KP15: Pasolini (2014)
Žanras: (none)
Sukurta: Prancūzija, Belgija, Italija
Platintojas: Kino pavasaris, VŠĮ
Kino teatruose nuo: 19.03.2015
Trukmė: 1h 26 min
Cenzas: Žiūrovams nuo 16 metų

20-asis Tarptautinis kino festivalis KINO PAVASARIS 2015

MEISTRAI



Režisierius(-iai) / Director(s): Abel Ferrara

Kalba / Language: anglų, italų, prancūzų / English, Italian, French

Subtitrai / Subtitles: lietuvių, anglų / Lithuanian, English

Scenarijaus autorius(-iai) / Screenwriter(s): Abel Ferrara, Maurizio Braucci

Pagrindiniai aktoriai / Principal Cast: Willem Dafoe, Maria de Medeiros, Riccardo Scamarcio, Giada Colagrande, Adriana Asti, Tatiana Luter, Valerio Mastandrea

Operatorius(-iai) / Cinematographer(s): Stefano Falivene

Montažas / Editor(s): Fabio Nunziata

Prodiuseris(-iai) / Producer(s): Thierry Lounas, Olivier Père

Pardavimo agentas / International Sales Agent: Funny Balloons

Kopijos tiekėjas / Print Source: Funny Balloons

Aprašymas

Lapkričio 2 d., 1975-ieji. Paskutinė Piero Paolo Pazolinio gyvenimo diena, o režisierius laukia aršios savo filmo „Salo, arba 120 Sodomos dienų“ kritikos. Tai Abelio Ferraros meilės laiškas režisieriui, kurį įkūnija Willemas Dafoe paskutinėmis jo gyvenimo valandomis. Pazolinio mirtis sukėlė daug įtarimų ir kontraversijos, tačiau Ferrara nieko netiria ir neteisia. Filmu jis pagerbia režisieriaus drąsą, kūrybiškumą, aštrų protą ir norą provokuoti. Taip pat atkuriamas ir paskutinis jo duotas interviu, kuriame jis prasitaria, kad „už gyvenimą, kokį gyvenu, moku tam tikrą kainą“.

Synopsis

November 2, 1975 – the final day of Pier Paolo Pasolini’s life as he awaits certain fury over "Salo". In this artist-to-artist love letter, Abel Ferrara (Bad Lieutenant) casts a sublime Willem Dafoe to play Pasolini in the hours prior to his brutal murder. It’s a death that has aroused suspicion and controversy, but Ferrara neither investigates nor accuses. Instead he celebrates fearlessness, creativity and a sharp mind, dramatising the unproduced screenplay that shows Pasolini’s undimmed urge to provoke. He also recreates Pasolini’s final interview about disruptive art and politics where he commented, with unwitting prescience, ‘given the life I lead, I pay a price..’.

Režisierius

Abelis Ferrara (gim. 1951 m. Niujorke, Jungtinėse Valstijose).

„Žudikas su grąžtu“ (1979), „Baimės miestas“ (1984), „Mergina iš Kinijos“ (1987), „Niujorko karalius“ (1990), „Blogas leitenantas“ (1992, „Priklausomybė“ (1995), „Laidotuvės“ (1996), „Užtemimas“ (1997), „Viešbutis „Naujoji rožė“ (1998), „Marija“ (2005, „Kino pavasaris"), „Naktinio klubo istorijos“ (2007), „Neapoli, Neapoli, Neapoli“ (2009), „4:44 Paskutinė diena Žemėje“ (2011), „Sveiki atvykę į Niujorką“ (2014), „Pazolinis“ (2014, „Kino pavasaris“).

Director 

Abel Ferrara (b. 1951 in New York, United States).

"The Driller Killer" (1979), "Fear City" (1984), "China Girl" (1987), "King of New York" (1990), "Bad Lieutenant" (1992), "The Addiction" (1995), "The Funeral" (1996), "The Blackout" (1997), "New Rose Hotel" (1998), "Mary" (2005, "Kino pavasaris"), "Go Go Tales" (2007), "Napoli, Napoli, Napoli" (2009), "4:44 - Last Day on Earth" (2011), "Welcome to New York" (2014), "Pasolini" (2014, "Kino pavasaris").