Geriausios 2011 metų reklamos
Geriausios 2011 metų reklamos (2011)
Žanras: (none)
Platintojas: Europos kinas, UAB
Kino teatruose nuo: 2011-11-22
Trukmė: 2h 00 min
Cenzas: zzz_N/A

„CANNES LIONS 2011“ NUGALĖTOJŲ PROGRAMA

Lapkričio 22-ą dieną 22 valandą penkių didžiausių Lietuvos miestų gyventojai turės unikalią galimybę išvysti geriausias pasaulio reklamas tuo pačiu metu. Į unikalų reklamos seansą kviečia tarptautinio reklamos festivalio „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) atstovai Lietuvoje – laikraštis „15 min“. 58-tą kartą vykusiame festivalyje, dėl prestižiškiausių apdovanojimų konkuravo virš 28 tūkstančių kruopščiai atrinktų geriausių reklamos darbų iš viso pasaulio. 2 valandų trukmės programa, sudaryta iš daugiau nei 100-to prestižinius „Kanų liūtų“ apdovanojimus šiemet pelniusių reklaminių vaizdo klipų. Darbai, kurie buvo išrinkti geriausiais ir gavo bronzos, sidabro, aukso ir „Grand Prix“ apdovanojimus, bus rodomi Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio bei Šiaulių kino teatruose.

„Išradingi, netikėti, šokiruojantys, priverčiantys juoktis ar susimąstyti darbai kasmet atskleidžia neišsemiamus reklamos kūrėjų kūrybiškumo resursus. Kaip ir kasmet „Geriausios 2011 metų reklamos“ įvairiausiais būdais atspindi pastarojo meto pasaulio progresą, problemas bei aktualijas.

Tarptautinis „Kanų liūtų” („Cannes Lions“) reklamos festivalis – didžiausias pasaulyje šio žanro renginys, kuriame pripažinti reklamos lyderiai ir reklamos guru kaunasi tiek tarpusavyje, tiek ir su talentingais naujokais. Kasmet Viduržiemio jūros pakrantėje, Kanuose, susirenka daugiau kaip dvidešimt tūkstančių reklamos kūrėjų, jos užsakovų, rinkodaros bei žiniasklaidos atstovų iš beveik šimto pasaulio šalių. Festivalio metu apdovanojami spaudos, TV, radijo, lauko, pardavimų skatinimo, žiniasklaidos planavimo, ryšių su visuomene, savireklamos projektai. Laimėtojai gauna aukso, sidabro, bronzos ir „Grand Prix“ apdovanojimus bei prestižinius „Liūto trofėjus“.

Visos reklamos bus rodomos originalo (anglų) kalba, taip siekiant perteikti ir išsaugoti kūrybinių darbų autentiškumą.